Даний мастильний матеріал призначається для дизельних двигунів.
Область застосування:
До його основних переваг входить застосування синтетичної технології у відповідності з нормами Євро 5 – LOW SAPS.
- Масло нового покоління, з досить високими експлуатаційними властивостями. Його розробляли з урахуванням підтримки синтетичних технологій, які нормують вміст SAP (розшифровується як Sulfur, Phosphorus і Ash – сірка, фосфор та зола). Дане утримання сприяє зниженню синтетичної технології до необхідної величини. Засіб призначено винятково для дизельних двигунів з важкими режимами роботи.
- Підходить для двигунів на дизельному паливі, з підтримкою екологічних норм Євро 3, 4 і 5. Ці двигуни повинні бути обладнані фільтрами мікрочастинок – такими як Diesel Patriculate Filters – DPF.
- Застосовується також і для силових установок, оснащених виборчим каталітичним нейтралізатором типу SCR, який допускається тільки у разі схвалення виробника. Мотори повинні підтримувати Євро 3,4 та 5.
Специфікації:
ACEA E4, E6 і E7; ACEA E4 99-issue 3
Схвалення компаній
"Мерседес Бенц" (MB-Approval 228.51), "МЕН" (M3477, M3277-CRT), "Вольво" (VDS-3), "Рено" (RLD 2) та "ДАФ".
Основні переваги:
- Змащуюча здатність, що підтверджено різними сертифікатами. Виріб володіє відмінними миючими і протизносними властивостями. Високий рівень стійкості масляної рідини до окислення, а також захист змащувальних поверхонь від вогнищ корозії дозволяють збільшити інтервал заміни.
- Параметри чистоти поршня покликані забезпечити йому похвальну захист від передчасного зносу циліндра, а також ефекту полірування циліндра».
- Непогані показники термічної стабільності, утворені за рахунок суміші високоякісних базових масел.
Найменування показників Total RUBIA TIR 8900 10W-40
|
Значення
|
Кінематична в'язкість, мм2/c:
|
|
при 40 °С
|
94
|
при 100 °С
|
14,3
|
Індекс в'язкості
|
155
|
Температура спалаху ,°С
|
> 200
|
Температура застигання, °С
|
-27
|
Щільність при 15°C, кг/м3
|
857
|
Лужне число, мгКОН/г
|
9,7
|
|