Олія Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 бочка 208 л
38 953 ₴
- Готово до відправки
- +380 (68) 958-68-20Телефон, телеграмм
Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30 — моторна олива з дуже високими експлуатаційними властивостями, спеціально створена для підвищення паливної економності та захисту сучасних високопотужних дизельних двигунів із низьким рівнем викидів, які застосовуються в автомобільній техніці, що працює у важких умовах. Ця моторна олива розроблена з урахуванням останніх вимог схвалень MB 228.51 і MAN M 3677 до сучасних дизельних двигунів. До складу цієї моторної оливи входять синтетичні базові оливи, що отримуються за допомогою передових технологій, що забезпечують плинність за низьких температур, збереження в'язкості за високих температур, зниження леткості, а також потенційне підвищення паливної економності. Удосконалені присадки були розроблені для сприяння продовженню терміну експлуатації та збереженню ефективності систем зменшення токсичності вихлопних газів, як-от сажовий фільтр (фільтр DPF). Більшість виробників широко застосовують сажові фільтри для дотримання вимог норм викидів, які пред'являються до сучасних вантажних автомобілів і автобусів.
Особливості та переваги
Потужні дизельні двигуни з низьким рівнем викидів неабияк підвищують вимоги до моторних олив. Зменшення робочих щілин двигунів, використання проміжних охолоджувачів і турбонаддуву призводить до підвищення механічного та термічного навантаження на оливу. Технології зменшення рівня токсичності вихлопних газів двигунів, як-от підвищений тиск і затримка впорскування палива, застосування пристроїв додаткового очищення, вимагають поліпшення параметрів оливи, як-от стійкість до окиснення, здатність диспергувати дизельну сажу, випаровуваність і сумісність із пристроями доочищення. Сучасна технологія, застосована в олії Mobil Delvac XHP Ultra LE 5W-30, дає змогу досягти високоефективних робочих характеристик і забезпечити захист систем випуску вихлопних газів, обладнаних сажовими фільтрами. Основні переваги цієї оливи:
Особливості |
Переваги та потенційні переваги |
Надійний захист від загуснення і старіння олії, утворення високотемпературних і шламових відкладень. |
Сприяє збереженню терміну експлуатації оливи відповідно до рекомендованих виробників обладнання інтервалами заміни оливи. Допомагає запобігти залипанню кілець для поліпшення захисту та підвищення ефективності роботи двигуна. |
Надійний захист від спрацювання, задирок, полірування стінок циліндрів і корозії. |
Допомагає боротися зі зносом у важких режимах експлуатації, збільшуючи термін експлуатації двигунів. |
Течкість за низьких температур. |
Сприяє ефективній прокачуваності та циркуляції олії, що забезпечує експлуатацію в регіонах із холодним кліматом. Захищає двигун від зносу під час пуску в холодних умовах. |
Сучасний малозольний склад компонентів |
Забезпечує підвищення ефективності та довговічності вихлопних систем, обладнаних дизельними сажовими фільтрами (DPF) |
Покращений склад і в'язкісно-температурні властивості . SAE 5W-30 . Стійкість до зсуву, що сприяє збереженню класу в'язкості . Дуже низька випаровуваність |
Потенціальна економія витрати палива завдяки застосуванню моторних олив вищої класу в'язкості без шкоди довговічності двигуна (вердоятна економія палива залежить від типу автомобіля й умов експлуатації). Допомагає зменшити падіння в'язкості та скоротити витрату оливи за інтенсивної роботи в умовах високої температури. |
Застосування
Рекомендується компанією ExxonMobil для таких сфер застосування:
• Вантажні автомобілі та автобуси MB останнього покоління, для яких потрібні мастильні матеріали, що відповідають Схваленню MB 228.51.
• У двигунах вантажних автомобілів і автобусів (тільки під час роботи в регіонах, де використовується паливо з наднизьким вмістом сірки) без сажових фільтрів, для яких, згідно з Добриво MB-228.5, рекомендовано використовувати оливи SAPS (см. MB-Sheet 223.2 і посібник користувача відповідної техніки).
• Вантажні автомобілі та автобуси MAN останнього покоління, для яких потрібні мастильні матеріали, схвалені згідно з MAN M 3677.
• У двигунах вантажних автомобілів і автобусів (тільки під час роботи в регіонах, де використовується паливо з наднизьким вмістом сірки) без сажових фільтрів, для яких, згідно з MAN M 3277 і M 3275-1, рекомендовано використовувати олії SAPS (див. посібник користувача відповідної техніки).
• Автоперевезення легким і важким вантажним транспортом.
• Сучасні потужні двигуни, обладнані дизельними сажовими фільтрами (DPF), відповідно до рекомендацій користувача.
Специфікації та схвалення
Продукція має такі схвалення: |
MAN M 3271-1 |
MAN M 3477 |
MAN M 3677 |
Продукція має такі схвалення виробників обладнання: |
Схвалення MB 228.51 |
Схвалення MB 235.28 |
Категорія оливи MTU 3.1 |
VOITH RETARDER, олія класу B |
Продукція перевершує такі вимоги або відповідає їм: |
DAF (з збільшеним інтервалом заміни) |
ACEA E6 |
Властивості та характеристики
Властивість |
|
Клас |
SAE 5W-30 |
Зольність сульфатна, % вага., ASTM D874 |
0,97 |
Щільність за 15 °C, г/мл, ASTM D4052 |
0,85 |
Температура спалаху, °C, ASTM D92 |
232 |
Кінематична в'язкість за 100 °C, мм2/с, ASTM D445 |
11,9 |
Кінематична в'язкість за 40 °C, мм2/с, ASTM D445 |
69,4 |
Загальна лужна кількість, мг КОН/г, ASTM D 2896 |
10,9 |
Індекс в'язкості, ASTM D2270 |
169 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Mobil |
Країна виробник | Фінляндія |
- Ціна: 38 953 ₴