Олія Mobil Delvac MX ESP 10W-30 кан. 20л
3 600 ₴
- Готово до відправки
- +380 (68) 958-68-20Телефон, телеграмм
Mobil Delvac MX ESP 10W-30 є дизельною моторною оливою з дуже високими експлуатаційними характеристиками, вона сприяє збільшенню терміну експлуатації двигуна в найважчих умовах магістральних перевезень і позашляхового застосування техніки, а також забезпечує виняткові показники в сучасних потужних двигунах із низьким рівнем шкідливих викидів, включно з моделями з рециркуляцією відпрацьованих газів (EGR) і системами додаткового оброблення за допомогою дизельних сажових фільтрів (DPF) і каталітичних нейтралізаторів (DOC). Олива Mobil Delvac MX ESP 10W-30 демонструє чудові експлуатаційні властивості у двигунах старіших моделей, позаяк вона повністю сумісна з попередніми версіями. Отже, він перевершує вимоги специфікацій за API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS і CH-4, а також вимоги основних виробників обладнання, або відповідає їм.
Олія Mobil Delvac MX ESP 10W-30 — це результат тривалої розробки в співпраці з основними виробниками обладнання, воно рекомендоване корпорацією ExxonMobil до використання в широкому діапазоні важких умов застосування, які характерні для автоперевезень, гірсько-двигунів, будівництва, кар'єрних робіт і сільської господарства. Цей продукт забезпечує чудовий захист найвимогливіших дизельних двигунів, зокрема двигунів Volvo, де необхідно застосовувати оливи, що відповідають специфікації VDS-4.5. Олива Mobil Delvac MX ESP 10W-30 також перевершує вимоги специфікації API SN для бензинових двигунів і змішаних автотранспортних парків або відповідає їм.
Особливості та переваги
Олива Mobil Delvac MX ESP 10W-30 розроблена з використанням технології присадок «Trimer» і комплексної мийної системи для досягнення чудових експлуатаційних характеристик у нових і старих двигунах. Крім чудового захисту від загущення олії через накопичення сажі, продукт зберігає загальний лужне число на попередньому рівні, навіть у разі тривалих інтервалів заміни оливи, передова технологія продукту Mobil Delvac ESP 10W-30 також забезпечує чудове зниження витрати оливи та стійкість до окиснення, корозійного та абразивного зношування, і не допускає утворення високотемпературних відкладень.
Основні переваги цієї оливи:
Особливості |
Переваги та потенційні переваги |
Найкращий контроль росту в'язкості через накопичення сажі |
Сприяє підтриманню ККД двигуна, збільшенню його терміну експлуатації та терміну експлуатації оливи. |
Чудова термоокисна стабільність |
Сприяє зменшенню утворення шламу за низьких температур і нагару за високих температур |
Чудові показники зниження витрати оливи |
Сприяє зниженню витрат на оливу, завдяки скороченню доливання під час експлуатації |
Стабільність загального лужного числа |
Сприяє покращенню антикорозійного захисту та збільшенню інтервалів заміни |
Стійкість до зсуву, що сприяє збереженню класу в'язкості |
Сприяє збереженню в'язкості у важких умовах експлуатації за високих температур для досягнення кращого захисту від зносу та збільшення терміну експлуатації |
Чудова прокачуваність за низьких температур |
Сприяє швидкій циркуляції оливи та зниженню зносу під час запуску двигуна за низької температури |
Чудовий опір корозійному й абразивному зношуванню |
Тривалий термін експлуатації поверхонь, що зношуються |
Сумісність із компонентами матеріалів |
Тривалий термін експлуатації ущільнень, прокладок і систем додаткового оброблення вихлопних газів із дизельними сажовими фільтрами (DPF) і каталітичними нейтралізаторами (DOC) |
Відповідає специфікаціям провідних виробників техніки та сучасної категорії API для олив бензинових двигунів або перевершує їх. |
Використання одного типу оливи під час експлуатації змішаних парків техніки |
Застосування
Рекомендується компанією ExxonMobil для таких сфер застосування:
• сучасні дизельні двигуни з високим ККД і низьким рівнем викидів, обладнані системами додаткового оброблення вихлопних газів із застосуванням сажових фільтрів (DPF) і технологіями окиснення (DOC);
• дизельні двигуни з високим ККД, включно з турбонаддувними моделями з технологією рециркуляції відпрацьованих газів (EGR), і дизельними двигунами старих конструкцій без наддуву;
• магістральні важкі вантажні автомобілі та позашляхова техніка, що експлуатується в будівництві, гірській промисловості та сільському господарстві;
• дорожні автомобілі, що працюють за високих швидкостей і великих навантажень, а також у вантажоперевезеннях на короткі відстані;
• позашляхова техніка, що експлуатується в важких умовах малих швидкостей і високих навантажень;
• високоефективні бензинові двигуни та змішані автопарки;
• техніка з дизельними двигунами від американських, європейських і японських виробників.
Специфікації та схвалення
Продукція має такі схвалення виробників обладнання: |
Специфікація рідин Detroit 93K222 |
Специфікація рідин Detroit 93K218 |
DEUTZ DQC II-10 LA |
MACK EOS-4.5 |
MAN M 3575 |
Вантажні автомобілі Renault RLD-3 |
VOLVO VDS-4.5 |
Ця продукція рекомендується корекцією ExxonMobil для застосування там, де потрібні: |
API CG-4 |
API CF |
Цей продукт перевершує такі галузеві специфікації та вимоги виробників обладнання або відповідає їм: |
API CK-4 |
API CJ-4 |
API CI-4 PLUS |
API CI-4 |
API CH-4 |
API SN |
API SM |
CATERPILLAR ECF-3 |
CUMMINS CES 20086 |
ISUZU DEO (автомобілі, обладнані дизельними двигунами з розсіювачем твердих частинок (DPD)) |
JASO DH-2 |
Продукція перевершує такі вимоги або відповідає їм: |
ACEA E7 |
ACEA E9 |
Властивості та характеристики
Властивість |
|
Клас |
SAE 10W-30 |
Зольність сульфатна, % вага., ASTM D874 |
0,9 |
Щільність за 15 °C, кг/л, ASTM D4052 |
0,867 |
Температура спалаху у відкритому тиглі 1972а, °C, ASTM D 92 |
218 |
Кінематична в'язкість за 100 °C, мм2/с, ASTM D445 |
12 |
Кінематична в'язкість за 40 °C, мм2/с, ASTM D445 |
82 |
Температура застигання, °C, ASTM D97 |
-33 |
Загальна лужна кількість, мг КОН/г, ASTM D 2896 |
9,6 |
Індекс в'язкості, ASTM D2270 |
140 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Mobil |
Країна виробник | Фінляндія |
- Ціна: 3 600 ₴