Мастило РРВ призначена для роликових підшипників. Мастило являє собою однорідну мазь коричневого кольору. Для поліпшення морозостійкості мастило готують на маловязком гідравлічному олії АУ, одержуваному з бакинських або східних нафт. В мастило РРВ входить литиевое мило попередньо осерненного касторової олії, що істотно покращує протизадирні властивості мастила. Так само, як і всі літієві мастила, вона цілком водостійка. По морозостійкості мастила РРВ і ЛЗ-ЦНІІ практично рівноцінні. Мінімальна температура їх застосування близька до -40°С.
Мастило РРВ вживають в буксах залізничних локомотивів, оснащених підшипниками кочення. Крім того, її використовують у всіх вузлах тертя з підшипниками кочення, встановленими на локомотивах і моторвагонному рухомому складі залізниць. Зокрема її успішно застосовують у підшипниках тягових електродвигунів. Мастило РРВ працює всесезонно і забезпечує тривалий пробіг (до 400 тис. км) без її заміни в буксах. Крім звичайної мастила РРВ, випускається її покращений аналог. Він має підвищені температуру краплепадіння ( не нижче 175°С) і межа міцності при 50°С (не менше 350 Па).
Основні | |
---|---|
Виробник | Агрінол |
Країна виробник | Україна |
Колір | Коричневий |
Користувальницькі характеристики | |
В'язкість еф. | 2000 |
Загущувач | К-Li |
Випаровуваність при 100°С за 1 год, %, не більше | 2.5 |
Колоїдна стабільність, %, не більше | 15 |
Пенетрація при 25°С, мм·10‾1 | 190-250 |
Межа міцності на зсув при 50°С, Па, в межах | 300-1000 |
Відповідність класифікаціями NLGI // DIN 51502 | 3/4 КР 3/4 Н-50 |
Температура краплепадіння, °С, не нижче | 175 |
Температура застосування, max | 130 |
Температура застосування, min | -50 |
- Ціна: 129 ₴/кг